Pentru folosirea site-ului www.feerie.ro utilizatorului/clientului ii este pus la dispozitie acest regulament de utilizare pentru a cunoaste termenii si conditiile noastre.

Orice comanda plasata sau activitate desfasurata pe acest site, trebuie sa fie in acord cu prezentul Regulament. Orice comanda sau desfasurare a vreunei tranzactii va fi realizata in conformitate cu acest Regulament si cu legislatia Romana in vigoare aplicabila acestui tip de activitate.

REGULAMENTUL “FEERIE.ro”

I INTRODUCERE

  1. SC BEST PARTY DENISE SRL 

J40/132/2009 / 24923844

Adresa: Str. Focsani, Nr. 10, Bl. M193, Sc. 1, ap. 21, sector 5, Bucuresti

Banca: BCR, sucursala: PLAZA

Iban: RO83RNCB0721107040940001, pune la dispozitie prin (Internet) – la adresa magazinului online: www.feerie.ro, produse pe care clientii le pot achizitiona. Administratorul datelor personale pentru clientii care folosesc magazinul online este SC BEST PARTY DENISE SRL. 

2. Prezentul Regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor Magazinului si stabileste principiile de efectuare a inregistrarilor si de utilizare a contului de Magazin, principiile de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului precum si principiul incheierii contractelor de vanzare a Marfurilor pe care le achizitioneaza utilizatorii magazinului www.feerie.ro.

3. Regulamentul poate sa fie accesat de orice utilizator care intra pe adresa agazinului, in orice moment, „dand click” pe linkul „Termeni si Conditii” aflat pe pagina de web a magazinului.

4. Informatiile despre Marfurile din Magazin – printre altele, descrieri, preturi – constituie o invitatie la incheierea de contracte de vanzare in sensul legilor in vigoare, conform conditiilor din documentul Termeni si Conditii.

5. Marfurile din Magazin sunt prezentate in mod amanuntit. Pe pagina de web se afla informatii detaliate despre proprietatile Marfii, pretul acesteia, materialul din care este realizata etc.

6. Fotografiile si prezentarile produselor oferite au drept scop prezentarea acelor modele de Marfuri concret indicate de acestea.

II REGULILE DE UTILIZARE A MAGAZINULUI SI DE INCHEIERE DE CONTRACTE DE VANZARE A MARFURILOR

1. SC BEST PARTY DENISE SRL, faciliteaza incheierea de contracte de vanzare a Marfurilor prin intermediul internetului si presteaza o serie de servicii, prevazute in Regulamentul de fata.

2. Contractul de vanzare a marfurilor se incheie intre utilizatorul Magazinului („CLIENT”), si SC BEST PARTY DENISE SRL(„VANZATOR”).

3. Conditia inceperii utilizarii Magazinului este cunoasterea acestui Regulament si acceptarea sa.

4. Informatiile furnizate de Client in timpul plasarii comenzii trebuie sa fie reale, actuale si exacte. SC BEST PARTY DENISE SRL isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii, in cazul in care datele furnizate nu sunt suficient de exacte si fac imposibila realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzatoare a produselor. Inainte de a refuza realizarea comenzii SC BEST PARTY DENISE SRLva incerca sa il contacteze pe Client pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibila realizarea acesteia.

5. Magazinul ia toate masurile tehnice si administrative posibile si impuse de anumite norme juridice, menite a proteja datele personale ale Clientilor si mai ales de a preveni obtinerea si modificarea de catre persoane neautorizate a datelor personale furnizate in timpul inregistrarii.

6. Clientul care a utilizat Magazinul are obligatiile:

a) de a nu furniza si transmite informatii interzise prin lege;

b) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu perturbe functionarea acestuia;

c) de a nu difuza si de a nu plasa in cadrul Magazinului informatii comerciale incorecte;

d) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu creeze inconveniente pentru alti clienti si pentru Administratorul Magazinului;

e) de a folosi informatiile amplasate in paginile magazinului doar in scop personal.

III INCHEIEREA CONTRACTELOR DE VANZARE:

1. Magazinul faciliteaza plasarea comenzilor de Marfa dupa cum urmeaza:

a) pe pagina web a Magazinului (on-line), urmand procedura de plasare a comenzilor;

b) telefonic, prin contact cu info linia Magazinului la numarul de telefon afisat pe website in sectiunea Contact;

c) prin e-mail, transmitand comanda cu Marfurile alese pe adresa:

office@feerie.ro

2. Magazinul primeste comenzile plasate on-line pe parcursul intregii zile, in toate zilele saptamanii. Comenzile plasate prin telefon sau prin posta electronica sunt primite in zilele lucratoare intre orele 10:00 – 18:00. Comenzile plasate in zilele libere sau de sarbatori vor fi prelucrate in decurs de doua zile lucratoare de la data plasarii comenzii.

3. Clientul poate plasa o comanda fara a fi nevoie de a-si inregistra permanent datele personale in baza de date a Magazinului (asa numitele cumparaturi fara inregistrare).

4. Conditia plasarii comenzii o constituie completarea in formular a tuturor datelor cerute, necesare pentru expediere si pentru generarea din sistem a facturii fiscale sau bonului fiscal.

5. Pentru a plasa o comanda se aleg Marfurile din Magazin, mai ales in ceea ce priveste cantitatea, culoare, marimea, dupa care se trece la „Cos” si continua procedura de plasare a comenzii selectandu-se diferitele optiuni.

6. Pana la momentul confirmarii selectarii Marfurilor cu tasta „Trimite comanda” Clientul are posibilitatea de a efectua modificari referitoare la Marfa din comanda, personalizare, precum si la datele pentru livrare si de facturare. Confirmarea de catre Client a comenzii prin tasta „Trimite comanda” este echivalenta cu acceptarea obligatiei de a face plata pretului Marfurilor si a costurilor de livrare, lucru despre care Clientul este informat direct, inainte de confirmarea comenzii.

7. Confirmarea de catre Client a comenzii conform pct. 6 de mai sus constituie oferta transmisa de Client catre SC BEST PARTY DENISE SRL, de a incheia contractul de vanzare, conform continutului comenzii si prezentului Regulament.

8. In momentul plasarii comenzii conform pct. 6 de mai sus, Clientul primeste la adresa de e-mail indicata un mesaj referitor la comanda plasata: cantitatile de Marfuri comandate, valoarea comenzii, tipul de livrare si de plata ales, timpul de livrare a comenzii precum si datele de contact ale Clientului si Magazinului. Procedura aceasta reprezinta si o confirmare a primirii de catre Magazin a ofertei de achizitie din partea Clientului.

9. Magazinul transmite confirmarea acceptului sau refuzul de a accepta comanda Clientului, transmisa prin e-mail sau telefonic (Confirmarea realizarii si livrarii comenzii) la adresa de e-mail indicata de acesta. Dupa primirea confirmarii de mai sus se ajunge la incheierea intre Client si SC BEST PARTY DENISE SRLa contractului de vanzare a Marfurilor comandate de Client.

10. Contractul de vanzare se incheie in limba romana, avand continutul prezentulului Regulament completat cu comanda plasata de Client.

11. Fara atingerea dreptului Clientului de a se retrage din contract, conform legislatiei in vigoare, Clientul poate renunta la comanda inainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achizitie, adica inainte de a primi mailul care confirma acceptarea comenzii spre realizare, despre care se vorbeste la pct. 9 de mai sus. In aceasta privinta Clientul trebuie sa contacteze urgent Magazinul – este posibil prin telefon, cu confirmare prin e-mail.

12. In cazul alegerii de catre Client a altei forme de plata decat „ramburs” Magazinul isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii in cadrul contractului de vanzare, in cazul cand: (i) datele de contact ale Cumparatorului sunt atat de neclare, incat fac imposibila livrarea marfii, (ii) tranzactia nu a fost autorizata in sistemul de plati electronice sau (iii) plata pentru comanda nu a fost efectuata in termen de 2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii.

IV LIVRAREA SI RECEPTIONAREA MARFURILOR

1. Marfurile sunt livrate la adresa indicata de catre Client in comanda.

2. Timpul prevazut pentru livrarea la Client, la livrarea prin curier, este de 24 de ore, pentru produsele din stoc. Inceperea realizarii comenzii poate fi intarziata pana la momentul inregistrarii in contul bancar al Magazinului al pretului vanzarii (si eventualelor costuri cu livrarea), in cazul alegerii de catre Client a formei de plata in avans prin internet (adica prin serviciul de plata online sau printr-un transfer on-line obisnuit).

3. Marfurile sunt livrate la adresa indicata de pe teritoriul orasului Bucuresti de catre SC BEST PARTY DENISE SRL. Taxele pentru livrarea produselor se indica in procesul de plasare a comenzii.

4. Toate trimiterile sunt asigurate de SC BEST PARTY DENISE SRL

5. Comenzile cu o valoare de peste 500  lei vor fi expediate pe cheltuiala Magazinului. In celelalte cazuri costul de expediere a Marfurilor achizitionate este in cuantum de 20 lei pentru comenzile cu destinatie in Bucuresti si judetul Ilfov.  La fiecare produs expediat se ataseaza dovada achizitionarii (bon fiscal sau factura fiscala)

V PRETURI SI METODE DE PLATA

1. Informatia despre pretul de achizitie al marfii de pe pagina de web a magazinului este obligatorie din momentul primirii de catre Client a unui e-mail de confirmare a acceptarii comenzii plasate de acesta, pentru achizitia Marfurilor selectate, conform pct. II par. 9. Respectivul pret nu mai sufera modificari, indiferent de modificarile de pret din Magazin care mai pot avea loc dupa confirmarea comenzii prin mail.

2. Preturile produselor din magazine sunt date in lei si contin toate componentele pretului, inclusiv TVA, taxe vamale si impozite.

3. Clientul va achita pretul Produselor comandate si cheltuielile de expeditie, dupa cum doreste:

a) „prin ramburs”, achitand firmei de curierat la livrare

b) prin sistemul de plata electronica

4. SC BEST PARTY DENISE SRL isi rezerva dreptul de a modifica pretul marfurilor aflate in Magazin, de a introduce in vanzare marfuri noi, de a desfasura sau de a revoca actiuni de promovare pe pagina de web a Magazinului, de a introduce pe aceasta modificari conforme cu prevederile legislatiei in vigoare, cu conditia ca aceste modificari sa nu incalce drepturile persoanelor care au incheiat contracte de vanzare a Marfurilor oferite de Magazin inainte de efectuarea respectivelor modificari, sau a drepturilor persoanelor autorizate sa utilizeze o anume promotie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfasurarii sale.

VI RECLAMATII REFERITOARE LA MARFURI

1. Produsele oferite prin magazine sunt noi si originale.SC BEST PARTY DENISE SRLraspunde pentru defectele fizice sau juridice ale Marfurilor pe baza legislatiei in vigoare. De asemenea SC BEST PARTY DENISE SRLrespecta garantia legala pentru conformitatea produselor.

2. SC BEST PARTY DENISE SRLva lua masuri pentru a asigura pe deplin functionarea corecta a Magazinului, in domeniile indicate de cunostintele tehnice actuale si se obliga sa inlature intr-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalizate de catre Clienti.

3. Orice lucru cumparat in Magazin poate fi obiectul unei reclamatii, cu respectarea termenilor si conditiilor de reclamatie stabiliti prin lege, daca prezinta defecte ce constituie neconformitati cu contractul de vanzare incheiat.

4. Reclamatiile se pot trimite prin posta, returnand marfa impreuna cu descrierea in scris a defectului sau completand formularul de returnare din contul de client si cu dovada achizitionarii, prin scrisoare recomandata sau alta forma de transmitere, atat la adresa punctelor fizice de vanzare, cat si prin email in prealabil, adaugand ca subiect/titlu: „Reclamatie magazin online „feerie.ro”. Clientul va fi informat despre modul de rezolvarea a reclamatiei in termen de 14 zile, calculate din ziua urmatoare primirii de catre Magazin a trimiterii cu marfa reclamata.

5. Clientul are dreptul la urmatoarele pretentii, conform legislatiei in vigoare:

a) sa ceara sa renunte la Contract sau sa ceara reducerea pretului Marfii, daca Vanzatorul nu inlocuieste de urgenta si fara mari inconveniente pentru Cumparator, marfa defecta sau nu inlatura defectul, ori

b) sa ceara inlocuirea Marfii cu o alta fara defecte sau inlaturarea defectelor.

6. In cazul in care reclamatia nu este admisa, Marfa va fi returnata impreuna cu un raport referitor la nejustificarea reclamatiei.

7. In cazul in care se constata de catre Client deteriorarea Marfii in timpul transportului se recomanda ca el sa intocmeasca in prezenta curierului un proces verbal de daune pe care sa-l semneze reprezentantul firmei de curierat.

VII RETURURILE DE MARFA – RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VANZARE

1. Clientul – consumator, asa cum este definit conform normelor in vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a indica motivul, pe baza dispozitiilor legale si a principiilor de mai jos.

2. Termenul de retragere din contractul de vanzare a Marfurilor expira dupa implinirea a 14 zile de la data cand Clientul a intrat in posesia marfurilor sau cand o a treia persoana, alta decat transportatorul, indicata de catre Client, a intrat in posesia Marfurilor.

3. Pentru a-si exercita dreptul de retragere din contract Clientul trebuie sa aduca la cunostinta Magazinului decizia sa de renuntare, completand formularul de returnare produse din contul de client.

4. Pentru a respecta termenul de retragere din contract este suficient ca Clientul sa trimita informatiile referitoare la exercitarea dreptului de retragere inainte de implinirea termenului de renuntare.

5. Clientul trimite marfurile care fac obiectul retragerii din contract la una dintre adresele punctelor de livrare fizice existente in sectiunea contact, cu mentiunea „feerie.ro– Retur” de indata, sau, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data cand a informat Magazinul despre retragerea din prezentul contract. Termenul se considera a fi respectat daca Clientul returneaza obiectul inainte de implinirea termenului de 14 zile.

6. Clientul suporta costurile directe de returnare a marfurilor.

7. In cazul retragerii din contract, inainte de livrarea produsului, Magazinul va returna Clientilor sumele incasate, inclusiv costurile de livrare a produselor (cu exceptia celor cheltuielilor suplimentare rezultate din faptul ca a fost ales de Client un alt mod de livrare decat cel standard, oferit de Magazin), de indata, sau nu mai tarziu de 14 zile de la data cand Magazinul a fost informat despre decizia Clientului de a-si exercita dreptul de renuntare la contract.

8. Returnarea sumelor achitate de Client se face in acelasi mod cu cel ales de Client la tranzactia initiala, daca Clientul nu si-a exprimat acordul pentru alte solutii; in niciun caz, Clientul nu suporta taxele legate de acest retur. Magazinul poate amana returnarea platii pana la momentul primirii produsului sau pana la momentul livrarii la Magazin a dovezii ca acesta a fost expediat inapoi, in functie de care din cele 2 fapte se petrece primul.

9. Clientii raspund doar pentru reducerea valorii Marfurilor returnate, rezultate din utilizarea acestora in alt mod decat cel necesar pentru a constata caracterul, trasaturile si functionarea produsului.

VIII INFORMATII REFERITOARE LA SERVICIILE PRESTATE ON-LINE

1. Magazinul presteaza pentru Clienti urmatoarele servicii, pe cale electronica:

a) Facilitarea incheierii on-line a contractelor de vanzare din Magazin, conform prezentului Regulament;

b) Facilitarea deschiderii de conturi ale Clientilor in Magazin;

c) Transmiterea informatiei comerciale comandate, referitoare la marfuri.

2. Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare a marfurilor conform normelor juridice aplicabile si in baza principiilor stabilite de prezentul Regulament. In plus, Clientul are dreptul, in orice moment, de a cere incetarea de catre Magazin a prestarii serviciilor mentionate la pct 1, sbpct b) si c) de mai sus.

3. Conditiile tehnice de prestare de catre Magazin, pe cale electronica, a serviciilor, sunt urmatoarele:

a) acces la Internet,

b) folosirea unui browser care face posibilia editare unor documente hypertext (Internet Explorer, Opera, FireFox, Chrome sau altele asemanatoare),

c) Detinerea unui cont de posta electronica (Adresa de Email).

4. Reclamatii privitoare la serviciile prestate de Magazin pe cale electronica pot fi depuse transmitandu-le la adresa de e-mail la adresa office@feerie.ro sau telefonic, la numerele de telefon afisate pe website. Reclamatia Clientului trebuie sa contina denumirea beneficiarului si o scurta descriere a procesului reclamat. Magazinul se va stradui ca reclamatiile depuse sa fie examinate in cel mai scurt timp cu putinta, totusi, nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii reclamatiei de catre Magazin. Despre modul in care a fost solutionata reclamatia Clientul va fi anuntat pe calea aleasa de Client, telefonic sau ca informatie transmisa pe e-mail la adresa indicata de acesta.

SC BEST PARTY DENISE SRL aduce la cunostinta ca in functie de setarile browserului Clientului poate introduce in sistemul teleinformatic al Clientului fisiere cookies, ce nu sunt o componenta a continutului serviciilor prestate de catre Magazin dar care ar putea permite identificarea ulterioara a Clientului ce intra pe pagina de web a Magazinului si sunt utilizate de Magazin pentru a inlesni Clientului utilizarea Magazinului, ca si pentru monitorizarea de catre Magazin a navigarilor Clientului pe pagina de web. Clientul poate renunta in orice moment la posibilitatea ca Magazinul sa utilizeze cookies, prin anumite setari ale browserului sau.

IX Alte prevederi

1. Continutul si design-ul www.feerie.ro inclusiv look-ul acestuia si bazele de date accesibile prin intermediul sau, sunt proprietatea SC BEST PARTY DENISE SRL si sunt protejate prin legislatia in vigoare cu privire la drepturile de autor si drepturile conexe. In cazul informatiilor si continutului postat de terte parti pe site-ul www.feerie.ro, dreptul de autor si responsabilitatea asupra acestora apartin in totalitate celor care au publicat acea informatie.

2. Puteti copia si printa continutul feerie.ro doar pentru folosinta dumneavoastra personala, in scopuri necomerciale.

3. Este interzisa orice utilizare a continutului feerie.ro, in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document sau de legislatia in vigoare. Cererile de utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de email office@feerie.ro

In conditiile in care considerati ca un anumit continut aflat pe site-ul www.feerie.ro incalca drepturile dvs. de proprietate intelectuala, dreptul la viata privata, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteti rugat sa trimiteti un e-mail la office@feerie.ro cu drepturile incalcate pentru a permite administratorilor www.feerie.ro sa actioneze in conformitate cu dispozitiile legale.

4. Forta majora. SC BEST PARTY DENISE SRL, partenerii sau utilizatorii sai nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare in executarea obligatiilor contractuale sau in continutul furnizat pe site-ul nostru, rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa reprezentantilor . Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare al echipamentului tehnic de la www.feerie.ro, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele www.feerie.ro, erorile de operare, greva etc.

IX PREVEDERI FINALE

1. Datele personale ale Clientilor furnizate in timpul inregistrarii in Magazin sunt prelucrate de catre SC BEST PARTY DENISE SRLexclusiv in scopul realizarii comenzilor; ele mai pot fi prelucrate si in scopuri de marketing, daca Clientul isi exprima acordul pentru acest lucru, intr-o declaratie separata. Clientul are dreptul de a completa, actualiza, corecta datele personale, de a retrage definitiv sau doar pentru o anume perioada de timp permisiunea pentru prelucrarea lor sau de a cere stergerea lor daca sunt incomplete, neactuale, neadevarate sau au fost colectate prin incalcarea legii sau nu sunt neaparat necesare pentru atingerea scopului pentru care au fost colectate, precum si dreptul de a se impotrivi in cazul prelucrarii datelor personale in scopuri de marketing. Aceste informatii sunt detaliate in Politica de Confidentialitate care este o completare la prezentul Regulament.

2. Neacceptarea prevederilor prezentului Regulament face imposibila achizitionarea marfurilor oferite de Magazin. Magazinul ofera Clientului posibilitatea de a lua la cunostinta prevederile Regulamentului, la plasarea comenzii. Clientii care detin cont in Magazin vor fi informati cu privire la modificarea Regulamentului prin e-mail. Clientul care nu accepta modificarile aduse la Regulament are dreptul de a-si inchide contul in orice moment.

Contact

Pentru orice fel de informații sau stabilirea unei întâlniri vă rugăm să ne contactați.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search